10 Nisan 2013 Çarşamba

Filler Icin Su

Eskiden takip ettigim, su anda kapatilmis bir blogun yazari en sevdigim kitap olarak bahsetmisti ve ben de hemen not almistim okunacaklar listesine. Fakat Turkiye'de oldugum sinirli zamanda kac kitapci gezdiysem bi turlu bulamamistim. Bulamadikca daha da merak eder olmustum, ulasilamayan hersey gibi kiymeti daha da artmisti gozumde. En az 10-15 kitapcidan sonra ucusa birkac gun kala yoktur ya yine de bi soriyim diye girdim Capitol D&R'a, ellerinde bir tane oldugunu soylediler ama bulamadilar. Bikac saat sonra ugramami depolarina bakacaklarini soylediler. Meger kitap yeni gelmis ve 1 adet gelmis , kolilerde rafa dizimeyi bekliyormus. Sonuc olarak biraz mesakkatli olsa da ulastim bu kitaba.


Ilk baslarda cok surekleyici gelmedi bana ama ortalara dogru surukleyiciligi artti. Belli ki ciddi bir arastirma sonucu ortaya cikmis bir eser. Hic bir bilgim olmayan sirk hayati hakkinda cok sey ogrendim, hayallere daldim ama en cok da hayvanlara acidim. Insanlara keyifli birkac dakika gecirtmek icin ne zor hayatlar yasadiklarini dusundum. Oldum oalsi sevmem zaten sirkleri de hayvanat bahcelerini de. Bana keyiften cok sikinti verir dogal sartlarindan cok uzakta demir parmakliklar arkasina hapsolmus hayvanlari izlemek.

Kitaba donecek olursak genel hatlariyla yollari sirkte bulusan insanlarin, hayvanlarin hayatini ve bu hikaye icinde bir aski anlatiyor. Benim icin bir basucu kitabi olmasa da yine de okumasi keyifliydi.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder