18 Mart 2013 Pazartesi

Canim Sevdigim

Bazen cehennemim oldun ama cokca cennetim.
Bazen derdim oldun ama cokca dermanim... Diye basladim yazima, cok daha guzel, cok daha suslu bir kutlama yazisi yazabilirdim tabi ki ama gercek olur muydu?

Hergun bizim icin bir baska sinav. Sinavlarimizi ayni cati altinda, yuvamizda 5 yildir birlikte gecmeye gayret ediyoruz. Dustugumuzde birbirimizin elinden tutup kaldirdik, bazen sadece sessiz bir omuz olduk birbirimize guvenle yaslanacak, bazen arkadas, bazen anne baba, bazen sevgili. Semt degistirdik, ulke degistirdik, cok kalabaliklardan, cok yalnizliklara gectik, bazen yaraladik kendimizi yada birbirimizi ama sessizce yaramizi saran da yine biz olduk. Gun oldu cok durgun sularda yuzduk, gun oldu dalgalarla keyif yaptik ama firtinalar gelince de kacmadik, savastik, sabirla bekledik yine gunesin bizim icin dogusunu.

Simdi geriye donup baktigimda hatalarimla, dogrularimla uzun bir zamanin muhasebesini yapiyorum ve seninle uyandigim her sabah icin cok sukur diyorum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder