29 Mart 2013 Cuma

The Cheesecake Factory


Ugradigimizda genellikle mide fesadi gecirmeden ayrilmayi beceremedigimiz bir yer.
Porsiyonlari gercekten buyuk ve lezzetli. Sadece ana yemek siparis etmeme ragmen genellikle bir kismini paket aliyorum. Internetten kisacik bir arastirma yaptigimda yakinda Istanbul'da da sube acma planlari oldugunu okudum, Istanbul'un ve ulkemizin gun gectikce yatirim degerinin artmasi mutluluk verici :) canim ulkem, guzel ulkem :)


Adindan da anlasilacagi gibi en iddaali olduklari konu cheesecakeleri, fiuuuuu fiuuuuuuu o ne cok cesit oyle, hangisini yiyeceginizi sasiriyorsunuz. Ben daha yemegin ustune tatliyi yeme basarisini gosteremedim, paket alip sonra yiyorum yada nefsimle savasip almamayi tercih ediyorum.


Sagdaki bol mantarli bir cheeseburger, patetes kizartmasi yerine salata ile ismarladim boylec cok hafif olduguna dair kendimi kandirdim. Digeri de ac doyuran boyutlarinda meatloaf.

Yalniz bir sikintisi var buranin, yemek icin ortalama 30 dakika beklemeniz gerekiyor, hatta bu bazen 50 dakikalara kadar cikabiliyor. Birkac farkli subesini denedim ama hic tenha olanini gormedim. O yuzden denemeye niyetiniz varsa cok acikmadan gitmekte fayda var.

Olur da yolunuz duserse bir deneyin derim.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder